Problemen met inloggen?

Hebt u problemen met 'Inloggen ondernemers'? Dan kan er het volgende aan de hand zijn:

  • Er is een storing in het beveiligde gedeelte van de site. Of dit het geval is, leest u bij de serviceberichten op de pagina Inloggen ondernemers of bij Verstoringen op onze site.
  • U hebt uw wachtwoord niet goed ingetypt, bijvoorbeeld omdat u Caps Lock aan of Num Lock uit hebt staan. De gebruikersnaam en het  wachtwoord zijn hoofdlettergevoelig.
  • U bent uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten.
  • Als iemand anders eerder uw aangiftes verzorgde en u doet het nu zelf, kan het zijn dat diegene het  wachtwoord heeft veranderd. Vraag diegene naar het nieuwe wachtwoord of vraag nieuwe inloggegevens aan bij de BelastingTelefoon.
  • Hebt u 2 of meer RSIN/fiscaal nummer/BSN's? Dan hebt u misschien de verkeerde inloggegevens ingevuld. Voor elk RSIN/fiscaal nummer/BSN krijgt u aparte gebruikersgegevens.
  • U hebt 3 keer een ongeldige combinatie van uw gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd. U kunt dan 1 uur lang niet inloggen.
  • Uw internetbrowser accepteert geen 'cookies'. Hierdoor kunt u niet inloggen. Schakel via de internetopties in uw browser het ontvangen van sessiecookies in. Probeer daarna opnieuw in te loggen.

Blijft u problemen houden met inloggen, bel dan de BelastingTelefoon.

Let op!

  • Als u uw gebruikersnaam of wachtwoord kwijt bent, moet u nog steeds binnen de aangiftetermijn aangifte doen. Als u door het kwijtraken van uw gebruikersnaam of wachtwoord niet op tijd aangifte kunt doen, riskeert u een boete.
  • Om veiligheidsredenen wordt 'Inloggen ondernemers' automatisch gesloten als u langer dan 30 minuten geen gegevens hebt ingevuld. U moet dan opnieuw inloggen.

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.