Contact

Hebt u een vraag als toeslagendienstverlener of toeslagenservicepunt, of wilt u zich aanmelden? Hieronder ziet u waar u uw vragen kunt stellen.

Aanmelden als dienstverlener of servicepunt

Wilt u uw organisatie aanmelden als toeslagendienstverlener? Stuur dan een e-mail naar: toeslagen.dienstverlener@belastingdienst.nl.

Wilt u uw organisatie aanmelden als toeslagenservicepunt? Stuur een e-mail naar: toeslagen.servicepunt@belastingdienst.nl.

Een van onze accountmanagers neemt contact met u op.

Helpdesk Intermediairs: vragen van fiscaal intermediairs

Fiscaal intermediairs met een beconnummer kunnen voor meer informatie bellen met de Helpdesk Intermediairs.

CB/IFB: vragen voor uw internationaal werkende klant

Bij het Centraal Bureau Internationale Fiscale Behandeling (CB/IFB) kunt u terecht met vragen over toeslagen voor klanten die in Nederland wonen en voor een internationale volkenrechtelijke organisatie of een ambassade of consulaat werken.

Telefoonnummer: (088) 152 24 74
E-mail: Haaglanden.CB_IFB@belastingdienst.nl

Verhuurdersadministratie: vragen over huurtoeslagonderwerpen

Verhuurders kunnen mailen naar de verhuurdersadministratie. Bijvoorbeeld als ze een vraag hebben over:   

  • uitwisseling van huurgegevens
  • fusies van verhuurders
  • een gewijzigd rekeningnummer van de verhuurder
  • aanwijzen onzelfstandige woonruimte voor de huurtoeslag

E-mail: toeslagen.verhuurders.admini@belastingdienst.nl

 

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.