BelastingTelefoon kan alleen algemene vragen beantwoorden (opgelost)

gepubliceerd: 31-08-2020, 12:00
update: 31-08-2020, 17:15

Door een technische storing kan de BelastingTelefoon op dit moment alleen algemene vragen beantwoorden.

De medewerkers van de BelastingTelefoon hebben op dit moment geen toegang tot uw persoonlijke gegevens. Hierdoor kunnen zij uw persoonlijke vragen niet beantwoorden. Kijk op onze website of in onze portalen of u daar het antwoord op uw vragen kunt vinden. Lukt dat niet, dan vragen wij u om ons later terug te bellen. Onze excuses voor het ongemak.

Voor wie?

Iedereen die belt met de BelastingTelefoon.

Wat doen we voor u?

Wij doen ons best om de storing zo snel mogelijk op te lossen.

Wat kunt u nog doen?

Kijk op belastingdienst.nl of in de portalen zoals Mijn Belastingdienst of Mijn Toeslagen of u daar een antwoord op uw vraag kunt vinden. Lukt dat niet, dan vragen wij u om ons later opnieuw te bellen.

Update

De storing is opgelost.

Meer informatie

 -

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.