Mijn Belastingdienst en de aangifte-app tijdelijk niet beschikbaar (opgelost)

gepubliceerd: 02-03-2021, 19:00
update: 02-03-2021, 21:00

De afgelopen dagen werden problemen ondervonden met het doen van aangifte via Mijn Belastingdienst.

Vanavond (2 maart) proberen we  tussen 19.00 uur en 20.30 uur de storing op te lossen. Dit betekent dat het tijdelijk niet mogelijk is om in te loggen via Mijn Belastingdienst, de aangifte-app te gebruiken en aangifte te doen. De werkzaamheden duren tot 20.30 uur. We hopen dat daarmee de problemen zijn opgelost.

Excuses voor het ongemak.

Voor wie?

Iedereen die probeert in te loggen op Mijn Belastingdienst.
Iedereen die aangifte inkomstenbelasting 2020 wil doen of de aangifte wil invullen op Mijn Belastingdienst.

Wat doen we voor u?

We proberen de storing zo snel mogelijk op te lossen. Daar wordt hard aan gewerkt. Hier informeren wij u over de voortgang.

Wat kunt u nog doen?

U kunt het op een later tijdstip nogmaals proberen. U hebt tot 1 mei 2021 de tijd om aangifte te doen.

Actueel

We zijn druk bezig om deze storing te verhelpen. Niet iedereen ondervindt problemen met het doen van belastingaangifte op Mijn Belastingdienst. Veel aangiften komen toch binnen. 

Meer informatie

Zolang de storing duurt, kunt u op Mijn Belastingdienst ook hinder ondervinden bij:

  • een voorlopige aanslag over 2021 aanvragen, wijzigen of stopzetten
  • aangifte inkomstenbelasting doen over 2019 of 2018
  • aangifte erfbelasting doen vanwege een overlijden in 2020 of 2021
  • aangifte schenkbelasting doen
  • uitstel van aangifte aanvragen
  • uw rekeningnummer wijzigen
  • aangeven dat u het niet eens bent met een beslissing van ons

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.