Mijn Belastingdienst momenteel niet beschikbaar (opgelost)

gepubliceerd: 07-03-2018, 15:45

Door een DDoS-aanval lukt het momenteel niet om aangifte te doen op Mijn Belastingdienst. We proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Probeert u het later nog eens.

Bent u al begonnen met het invullen van uw aangifte inkomstenbelasting op Mijn Belastingdienst? Dan zijn de gegevens die u al hebt ingevuld, bewaard. Wanneer u later terugkomt, kunt u doorgaan waar u gebleven bent.

Voor wie?

Iedereen die probeert in te loggen op Mijn Belastingdienst.

Wat doen we voor u?

We proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Hier informeren wij u over de voortgang.

Wat kunt u nog doen?

Wacht totdat het probleem is opgelost. Zorg er wel voor dat wij uw aangifte over 2017 uiterlijk 1 mei 2018 ontvangen.

Actueel

Het probleem is opgelost.

Meer informatie

Zolang dit probleem duurt, kunt u op Mijn Belastingdienst ook niet:

  • aangifte inkomstenbelasting doen
  • uitstel van aangifte aanvragen
  • een voorlopige aanslag over 2018 aanvragen, wijzigen of stopzetten
  • uw rekeningnummer wijzigen
  • aangeven dat u het niet eens bent met een beslissing van ons

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.