Enkele brieven over de Zorgverzekeringswet verstuurd met een verkeerd betalingskenmerk (opgelost)

gepubliceerd: 17-08-2018, 16:00
update: 10-09-2018, 13:00

Hebt u in juli een voorschot op uw teruggaaf Zorgverzekeringswet (Zvw) 2018 gekregen? En ons vervolgens aangegeven dat u geen voorschot wilt? Of hebt u een wijziging doorgegeven, waardoor uw voorschot lager uitkomt? Dan hebt u onlangs een brief ontvangen met het verzoek (een deel van) het voorschot terug te betalen. In die brief staat mogelijk een verkeerd betalingskenmerk.

Als u het voorschot naar ons terugstort, kan het zijn dat u een bericht van uw bank krijgt dat de overschrijving niet is gelukt. Krijgt u geen bericht, dan kunt u ervan uitgaan dat de overboeking is gelukt.

Wij werken aan oplossing en laten u nog weten hoe u het voorschot alsnog kunt terugbetalen.

Onze excuses voor het ongemak.
 

Voor wie?

Iedereen die van ons een brief heeft gekregen met het verzoek om het voorschot op de bijdrage Zvw 2018 terug te betalen.

Wat doen we voor u?

Wij werken aan oplossing en laten u nog weten hoe u het voorschot alsnog kunt terugbetalen.

Wat kunt u nog doen?

U ontvangt van ons bericht hoe u het voorschot wel kunt terugstorten.

U hoeft hierover geen contact op te nemen met de BelastingTelefoon. De verstoring is al bekend bij ons.

Actueel

        opgelost

Meer informatie

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.