Douane-telefoonnummers voor bedrijven

De Douane heeft verschillende telefoonnummers voor zakelijke klanten. Het hangt van uw vraag af welk nummer u moet bellen.

Wat voor vraag hebt u?

  • Een vraag over een informatie- of aangiftesysteem
    Bijvoorbeeld over AGS, NCTS/Transit, Single Window. Of voor het aanvragen van een registratie of EORI-nummer.

    Bel de Nationale helpdesk Douane: 088 156 66 55

    Bent u in het buitenland? Bel dan: +31 88 156 66 55

    Openingstijden

    U kunt bellen op werkdagen van 7.00 tot 17.00 uur. Krijgt u buiten kantooruren te maken met een ernstige verstoring? Dan kunt u uw telefoonnummer doorgeven. Onze piketdienst belt u dan zo snel mogelijk terug.

    Iets weten over onderhoud en storingen?

    Kijk op de website van de Nationale Helpdesk Douane. Daar vindt u informatie over storingen en onderhoud aan aangiftesystemen en Single Window.


  • Een dossiergebonden vraag over een vergunning
    Is uw bedrijf klant bij een bedrijvencontactpunt en hebt u een dossiergebonden vraag? Bel dan het bedrijvencontactpunt in uw regio. Dit zijn de telefoonnummers:
    Regio
    Telefoonnummer
    Amsterdam
    088 – 153 81 00
    Eindhoven
    088 – 157 92 47
    Groningen
    088 – 151 21 33
    Arnhem
    088 – 152 81 00
    Breda
    088 – 153 40 00
    Rotterdam Haven
    088 – 153 44 25
    Schiphol Cargo
    088 – 158 27 00

  • Een andere vraag
    Bel de BelastingTelefoon Douane: 0800 - 0143 (gratis)

    Bent u in het buitenland? Bel dan: +31 45 574 30 31

    Openingstijden

    U kunt bellen van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.


Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.