Wanneer kunt u met ons mailen?

Er zijn risico's verbonden aan e-mailen. Daarom mailen wij alleen met belastingplichtigen in individuele gevallen.

Wij kunnen met u mailen als u hebt aangegeven dat u via de e-mail verder contact wilt hebben. U moet daarvoor expliciet toestemming geven. U krijgt dan van ons een e-mailadres. Dit e-mailadres kunt u alleen gebruiken voor de zaak waarvoor u het adres krijgt.

Let op!
Wij sturen formele stukken, zoals belastingaanslagen en beschikkingen van toeslagen, nooit alleen per e-mail. U ontvangt deze ook altijd via de post. Over betaalachterstanden sturen wij nóóit e-mails.

Hoe geven wij e-mailadressen?

Wij geven u e-mailadressen op 2 manieren:

  • Wij sturen u een brief over een bepaalde zaak. Daarin zetten wij een e-mailadres. Dit adres kunt u alleen gebruiken voor contact over deze zaak.
  • Wij bellen u en vragen of u via e-mailcontact met ons wilt over een bepaalde zaak. Als u dat wilt, krijgt u van ons een e-mailadres van de medewerker.

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.