Wanneer kunt u met ons mailen?
Er zijn risico's verbonden aan e-mailen. Daarom mailen wij alleen met belastingplichtigen in individuele gevallen.
Wij kunnen met u mailen als u hebt aangegeven dat u via de e-mail verder contact wilt hebben. U moet daarvoor expliciet toestemming geven. U krijgt dan van ons een e-mailadres. Dit e-mailadres kunt u alleen gebruiken voor de zaak waarvoor u het adres krijgt.
Let op!
Wij sturen nóóit formele stukken, zoals belastingaanslagen en beschikkingen van toeslagen,
per e-mail. En wij sturen nóóit e-mails over betaalachterstanden.
Wij sturen nóóit formele stukken, zoals belastingaanslagen en beschikkingen van toeslagen,
per e-mail. En wij sturen nóóit e-mails over betaalachterstanden.
Hoe geven wij e-mailadressen?
Wij geven u e-mailadressen op 2 manieren:
- Wij sturen u een brief over een bepaalde zaak. Daarin zetten wij een e-mailadres. Dit adres kunt u alleen gebruiken voor contact over deze zaak.
- Wij bellen u en vragen of u via e-mailcontact met ons wilt over een bepaalde zaak. Als u dat wilt, krijgt u van ons een e-mailadres van de medewerker.