Vraag over uw internetaankoop? Chat met onze virtuele assistent

Hebt u een vraag over online shoppen? Stel hem aan onze virtuele assistent. Wat Nederland in mag bijvoorbeeld en wanneer u extra moet betalen aan de bezorger. En wat zijn dat eigenlijk: inklaringskosten?

Om te chatten klik op de knop 'Stel uw vraag'. U kunt het gesprek elk moment afbreken. Wilt u het eens proberen?

Op welke vragen heeft de virtuele assistent een antwoord?

De virtuele assistent kan u onder andere helpen met de vragen:

  • Hoeveel moet ik aan extra kosten en belasting betalen voor mijn online bestelling?
  • Wat en hoeveel mag ik invoeren?
  • Aan wie moet ik extra kosten betalen?
  • Wat betekenen begrippen zoals 'inklaringskosten' en 'afhandelingskosten'?
  • Hoe weet ik of een webshop binnen of buiten de Europese Unie (EU) gevestigd is?
  • Kan ik dubbel betaalde btw terugvragen?
  • Wat doe ik als mijn pakket vastgehouden of geweigerd wordt door jullie?

Staat uw vraag er niet bij? Stel hem toch. De virtuele assistent weet meer!

Wat is een virtuele assistent?

Een virtuele assistent is een chattende robot. Kortgezegd: een chatbot. Wij hebben onze chatbot alle informatie gegeven die nodig is om uw algemene vragen te beantwoorden.

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.