De vooraf ingevulde gegevens kloppen niet helemaal - hoe pas ik ze aan?

Wij hebben veel gegevens al voor u ingevuld in uw aangifte. Maar soms kloppen die gegevens niet helemaal. Dat kan komen doordat wij verkeerde of onvolledige gegevens ontvingen. U wijzigt deze gegevens in uw online aangifte. U doet dat in Mijn Belastingdienst.

Dat geldt dus ook als er iets ontbreekt. Voeg dan uw eigen gegevens toe in de aangifte. Bijvoorbeeld als u nóg een spaarrekening hebt of bijverdiensten.

Let op!

In de aangifte-app kunt u uw gegevens niet wijzigen. Moet u uw gegevens aanpassen, doe dat dan in Mijn Belastingdienst.

Zo past u de vooraf ingevulde gegevens aan:

  • Ga naar ‘Vooraf ingevulde gegevens’ en klik op ‘Bekijk’.
  • Kloppen de vooraf ingevulde gegevens niet? In dit scherm kunt u nog niets wijzigen. Dat kan pas verderop in de aangifte. U komt hier vanzelf langs.
  • Twijfelt u of de vooraf ingevulde gegevens kloppen? Gebruik dan uw eigen gegevens.

Inloggen op Mijn Belastingdienst

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.