De vooraf ingevulde gegevens kloppen niet helemaal - hoe pas ik ze aan?
Wij hebben veel gegevens al voor u ingevuld in uw aangifte. Maar soms kloppen die gegevens niet helemaal. Dat kan komen doordat wij verkeerde of onvolledige gegevens ontvingen. U wijzigt deze gegevens in uw online aangifte. U doet dat in Mijn Belastingdienst.
Dat geldt dus ook als er iets ontbreekt. Voeg dan uw eigen gegevens toe in de aangifte. Bijvoorbeeld als u nóg een spaarrekening hebt of bijverdiensten.
Let op!
In de aangifte-app kunt u uw gegevens niet wijzigen. Moet u uw gegevens aanpassen, doe dat dan in Mijn Belastingdienst.
Zo past u de vooraf ingevulde gegevens aan:
- Vergelijk de gegevens die wij voor u hebben ingevuld met de gegevens op uw eigen papieren.
- Vul aan of verbeter wat ontbreekt of niet klopt.
Twijfelt u welke gegevens de juiste zijn? Vul dan uw eigen gegevens in.
Gegevens gewijzigd of aangevuld en alles gecontroleerd? Onderteken uw aangifte dan met uw DigiD en verzend hem.