Afspraak maken met een medewerker van Dienst Toeslagen

Hebt u hulp nodig met uw toeslagen? Dan kunt u bellen of videobellen met een medewerker. Of u kunt langskomen bij een balie of steunpunt van Dienst Toeslagen. Maak hiervoor online een afspraak.
U kunt de knop ook gebruiken voor het maken van een afspraak met de Belastingdienst.
Hulp nodig bij het maken van een afspraak?
Bel ons dan op 0800 - 0543. Een medewerker maakt dan een afspraak voor u.
U krijgt een e-mail waarin we uw afspraak bevestigen
In de bevestiging leest u wat u moet meenemen of klaarleggen voor uw afspraak.
Hebt u een e-mailadres achtergelaten? Dan krijgt u een e-mail van noreply-balie@belastingdienst.nl.
24 uur voor de afspraak krijgt u nog een sms van ons, waarin we u aan de afspraak herinneren.
Spreekt u geen Nederlands of Engels?
Neem dan iemand mee die voor u kan vertalen. Bijvoorbeeld een familielid, vriend of tolk. Anders kunnen we u niet helpen.
Hulp als u een gehoorbeperking of spraakbeperking hebt
- Bel ons met KPN Teletolk.nl. Of laat iemand anders voor u bellen.
- Stel uw vraag in een brief.
Wij antwoorden dan ook met een brief. Stuur de brief naar:
Dienst Toeslagen
Postbus 4510
6401 JA Heerlen - U kunt langskomen, met en zonder afspraak.
Huisregels
We vragen u om netjes en respectvol te blijven aan de telefoon. Zo kunnen we u het beste helpen met uw vraag.
Meer over onze huisregels leest u bij Hoe gaan u en Dienst Toeslagen met elkaar om?