Afspraak maken met een medewerker van Dienst Toeslagen

Hebt u hulp nodig met uw toeslagen? Dan kunt u bellen of videobellen met een medewerker. Of u kunt langskomen bij een balie of steunpunt van Dienst Toeslagen. Maak hiervoor online een afspraak.

Afspraak maken

U kunt de knop ook gebruiken voor het maken van een afspraak met de Belastingdienst.

Hulp nodig bij het maken van een afspraak?

Bel ons dan op 0800 - 0543. Een medewerker maakt dan een afspraak voor u.

U krijgt een e-mail waarin we uw afspraak bevestigen

In de bevestiging leest u wat u moet meenemen of klaarleggen voor uw afspraak.

Hebt u een e-mailadres achtergelaten? Dan krijgt u een e-mail van noreply-balie@belastingdienst.nl.

24 uur voor de afspraak krijgt u nog een sms van ons, waarin we u aan de afspraak herinneren.

Spreekt u geen Nederlands of Engels?

Neem dan iemand mee die voor u kan vertalen. Bijvoorbeeld een familielid, vriend of tolk. Anders kunnen we u niet helpen.

Hulp als u een gehoorbeperking of spraakbeperking hebt

  • Bel ons met KPN Teletolk.nl. Of laat iemand anders voor u bellen.
  • Stel uw vraag in een brief.
    Wij antwoorden dan ook met een brief. Stuur de brief naar:
    Dienst Toeslagen 
    Postbus 4510 
    6401 JA Heerlen
  • U kunt langskomen, met en zonder afspraak.

Huisregels

We vragen u om netjes en respectvol te blijven aan de telefoon. Zo kunnen we u het beste helpen met uw vraag.

Meer over onze huisregels leest u bij Hoe gaan u en Dienst Toeslagen met elkaar om?

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.