Stel uw vraag aan Dienst Toeslagen op social media

Dienst Toeslagen heeft verschillende socialmedia-accounts. U kunt ons vragen stellen op deze accounts. Ook kunt u ons hier volgen voor informatie en handige tips.

Onze socialmedia-accounts

Bluesky Dienst Toeslagen

Bereikbaarheid

We zijn online bereikbaar op:

  • maandag tot en met donderdag van 8.00 en 17.30 uur
  • vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur

U kunt ons ook een vraag stellen buiten deze tijden om. Dan krijgt u antwoord als we weer online zijn.

Gebruik altijd onze socialmedia-accounts

De accounts hierboven zijn van Dienst Toeslagen zelf. Gebruik altijd deze accounts als u er zeker van wilt zijn dat u de juiste informatie krijgt.

Deel geen persoonlijke gegevens met ons en anderen

Iedereen kan meelezen. Deel op onze socialmedia-accounts daarom geen persoonlijke gegevens, zoals uw burgerservicenummer (bsn) en bankgegevens. We gebruiken in antwoorden op uw vragen alleen openbare informatie en geven geen fiscaal advies.

We gaan zorgvuldig om met uw gegevens en privacy. We vragen online dan ook niet om persoonlijke gegevens, waaronder uw bsn of betalingskenmerk. Deze wisselen we alleen uit via betrouwbare en beveiligde omgevingen. Daarom kunnen we uw berichten niet beantwoorden als we persoonlijke gegevens nodig hebben. Dan vragen we u om ons te bellen.

In de privacyverklaring leest u meer over hoe we omgaan met uw persoonsgegevens.

Huisregels

We vragen u om netjes en respectvol te blijven op social media. Zo kunnen we u het beste helpen met uw vraag.

Meer informatie over onze huisregels leest u bij Hoe gaan u en Dienst Toeslagen met elkaar om?

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.