Afspraak maken - langskomen bij de balie

Hebt u een vraag over uw belastingzaken of toeslagen? U bent van harte welkom op afspraak. Dat regelt u via de BelastingTelefoon: 0800 - 0543. Misschien kunnen we uw vraag ook telefonisch beantwoorden. Dat scheelt u een bezoek aan ons kantoor.

Coronacrisis: balies Belastingdienst beperkt open

Vanwege RIVM-richtlijnen zijn de balies beperkt open. We zijn op dit moment terughoudend met het maken van afspraken op het Belastingkantoor. We kunnen wel een telefonische afspraak voor u inplannen met een medewerker van de balie.

Wilt u alleen iets afgeven? Dat kan zonder afspraak, tussen 09.00 en 14.00 uur.

In alle voor iedereen toegankelijke ruimtes van onze kantoren is het verplicht een mondkapje te dragen. Bent u een mondkapje vergeten? Dan krijgt u er een van ons.

Wilt u hulp bij het invullen van uw aangifte? Regel dan eerst een DigiD-machtigingscode, voordat u belt voor het maken van een afspraak. Zonder machtigingscode kunnen wij geen afspraak voor u maken. In het overzicht leest u wat u mee moet nemen als u hulp bij uw aangifte krijgt.

Wilt u hulp bij het aanvragen van een toeslag? In dit overzicht leest u wat mee moet nemen als u hulp wilt bij het aanvragen van een toeslag.

Bent u ondernemer en hebt u een vraag? Neem dan contact op met ons via de BelastingTelefoon: 0800 - 0543.

Als u een hoor- of spraakbeperking hebt

  • Bel ons met KPN Teletolk.nl.
  • U kunt ook iemand anders voor u laten bellen.
  • Stel uw vraag in een e-mail.
  • Stel uw vraag in een brief. 
    Wij antwoorden dan ook met een brief. Stuur de brief naar uw belastingkantoor.
  • Als de balies weer opengaan, kunt u zonder afspraak langskomen.

Houd uw burgerservicenummer bij de hand

Want zonder uw burgerservicenummer kunnen wij geen afspraak maken. Uw persoonsnummer staat op uw paspoort of identiteitskaart

Als u dat wilt, sturen wij u nog een e-mail waarin wij uw afspraak bevestigen

U ontvangt de bevestigingsmail binnen 2 werkdagen. De afzender van deze e-mail is: noreply-balie@belastingdienst.nl.

Klanttevredenheidsonderzoek na uw bezoek aan de balie

Geeft u - tijdens het maken van de afspraak - uw e-mailadres? Dan kan het zijn dat u - na uw bezoek aan de balie - nog een e-mail van ons krijgt. Daarin vragen we om mee te doen aan een enquête over uw bezoek aan het belastingkantoor. Met uw feedback kunnen wij de service aan u en anderen verbeteren. De afzender van deze e-mail is: noreply-balie@belastingdienst.nl.

Wij gebruiken uw antwoorden in de enquête alleen om de service te verbeteren. Uw gegevens verwerken we anoniem. Zo weet niemand wie welk antwoord gaf. We gebruiken de verzamelde gegevens niet voor een ander doel. En we geven ze ook niet aan derden.

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.