Afspraak maken – langskomen bij de balie

Hebt u een vraag over uw belastingzaken of toeslagen? En wilt u daarvoor langskomen bij een balie? Dat kan, maar misschien kunnen we uw vraag telefonisch beantwoorden. Een bezoek aan de balie is dan niet nodig.

Wilt u hulp bij het invullen van uw aangifte? Regel dan eerst een DigiD-machtigingscode, voordat u belt voor het maken van een afspraak. Zonder machtigingscode kunnen wij geen afspraak voor u maken.

Bel met uw vraag of voor het maken van een afspraak de BelastingTelefoon: 0800-0543.

Doof of slechthorend?

  • U mag zonder afspraak langskomen bij onze balie.
    Check van tevoren de openingstijden van de balie.
  • U mag ook iemand anders - namens u - telefonisch een afspraak laten maken.
    Voordeel van een afspraak: u spreekt een tijdstip af. Zo hoeft u niet te wachten op een beschikbare medewerker.

Houd uw burgerservicenummer bij de hand

Want zonder uw burgerservicenummer kunnen wij geen afspraak maken. Uw persoonsnummer staat op uw paspoort of identiteitskaart

Als u dat wilt, sturen wij u nog een e-mail waarin wij uw afspraak bevestigen

U ontvangt de bevestigingsmail binnen 2 werkdagen. De afzender van deze e-mail is: noreply-balie@belastingdienst.nl.

Klanttevredenheidsonderzoek na uw bezoek aan de balie

Geeft u - tijdens het maken van de afspraak - uw e-mailadres? Dan kan het zijn dat u - na uw bezoek aan de balie - nog een e-mail van ons krijgt. Daarin vragen we om mee te doen aan een enquête over uw bezoek aan het belastingkantoor. Met uw feedback kunnen wij de service aan u - en vele anderen - verbeteren.

Wij gebruiken de door u gegeven antwoorden in de enquête alleen om de service te verbeteren. Uw gegevens verwerken we anoniem. Zodat we niet weten wie welk antwoord gaf. De verzamelde gegevens worden niet voor een ander doel gebruikt of aan derden gegeven. De afzender van deze e-mail is ook: noreply-balie@belastingdienst.nl.

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.