Waar blijft mijn pakketje?

Iets gekocht bij een webshop? Dan hebt u uw pakketje het liefst zo snel mogelijk in huis. Dat snappen we.

Komt uw pakketje van buiten de EU? Dan is uw bestelling soms wat langer onderweg. Omdat we uw pakketje controleren, en uw bezorger aangifte moet doen.

De controle van uw pakketje kan best even duren

Soms zelfs een paar weken. We kijken bijvoorbeeld of het om een verboden product gaat, zoals een nagemaakt artikel. Of om een product waar u de juiste papieren voor moet hebben. Maar u krijgt altijd bericht, via uw post- of koeriersbedrijf.

Wij kunnen niet vertellen waar uw pakket is

Daarvoor moet u bij uw post- of koeriersbedrijf zijn. Op hun website kunt u een code ('Track & Trace') invullen die uw webwinkel heeft doorgegeven. U vindt de code bijvoorbeeld op het verzendbewijs van de webwinkel. Zo kunt u uw zending eenvoudig volgen. En weet u waar uw pakket is.

Wij hebben deze informatie niet. We kunnen u dus niet vertellen waar uw pakketje is, en wanneer u het in huis hebt. Ook niet als 'Track & Trace' aangeeft dat het pakket bij de Douane ligt.   

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.