Problemen met inloggen op Mijn toeslagen

Lukt het niet de pagina van Mijn toeslagen te bereiken? Wordt de toegang geblokkeerd? Of hebt u problemen met uw DigiD?

Volg de stappen voor een oplossing

  1. Bekijk of er gepland onderhoud of een verstoring is bij DigiD, DigiD Machtigen of eHerkenning in het overzicht Storing en Onderhoud van Logius.
  2. Controleer of u een werkende internetverbinding hebt.
  3. Zorg dat u de knoppen met pijltjes ‘Vorige’ en ‘Volgende’ van uw internetbrowser niet gebruikt.
  4. Gebruik de meest recente versie van uw internetbrowser.
    Soms is een update van Chrome, Safari, Edge of Firefox noodzakelijk. Gebruikt u een andere browser of een verouderde versie? Dan kunnen wij niet garanderen dat Mijn toeslagen goed werkt.
  5. Sluit alle vensters van uw internetbrowser.
  6. Wis de ‘browsegegevens’ en het 'cachegeheugen'.
    Daarmee verwijdert u oude gegevens van bezochte websites van uw apparaat. Zoals inloggegevens. Start uw internetbrowser opnieuw op. Druk hierna gelijktijdig op de toetsen Ctrl + Shift + Delete. U kunt de cookies, geschiedenis, websitegegevens, tijdelijke bestanden en bestanden in de cache verwijderen. Meestal is het voldoende alleen de gegevens te wissen waar al een vinkje voorstaat.
  7. Stel uw internetbrowser zo in dat u anoniem kunt surfen.
    Open via de menubalk bovenin een nieuw ‘incognitovenster’ (Chrome), ‘privévenster’ (Safari en Firefox) of InPrivate-venster (Edge). Probeer of u kunt inloggen op Mijn toeslagen in het nieuwe venster.
  8. Helpen deze stappen niet? Probeer het eens op een ander apparaat.
    U kunt een pc, laptop, tablet of telefoon gebruiken. U kunt ook een andere browser proberen. Doorloop dan ook de eerdere stappen.

Op DigiD.nl vindt u meer informatie over uw DigiD en DigiD Machtigen.

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.