Melding over digitale toegankelijkheid

Wij willen dat iedereen onze websites en apps kan gebruiken. Daarom moeten onze websites en apps voldoen aan de eisen voor digitale toegankelijkheid.

Hebt u problemen bij het gebruik van 1 van onze websites of apps omdat deze niet digitaal toegankelijk is? Geef dit dan aan ons door via onderstaand formulier. Met uw informatie kunnen wij de toegankelijkheid verbeteren.

Doorgeven niet toegankelijke pagina of app

Laat het ons weten als u:

  • problemen hebt bij het gebruik van 1 van onze websites of apps, omdat deze niet digitaal toegankelijk is
  • een opmerking, tip of idee hebt over de digitale toegankelijkheid van 1 van onze websites of apps

Wat gebeurt er na de melding?

Hebt u een melding gedaan met het formulier Melding digitale toegankelijkheid? Wij gaan hier zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkweken mee aan de slag.

Neem contact op met ons

Hebt u hulp nodig omdat een pagina, document of app niet digitaal toegankelijk is? Belt u dan de BelastingTelefoon: 0800 – 0543. De medewerkers van de BelastingTelefoon helpen u graag. Wilt u op een andere manier contact opnemen? Op de pagina Contact over een ander onderwerp staan meer mogelijkheden voor het opnemen van contact.

Wilt u de informatie ontvangen in een andere vorm? Dan kunt u ook contact opnemen.

Bent u niet tevreden over de manier waarop uw melding is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd? Lees dan hoe u een klacht kunt indienen. U kunt ook een klacht indienen bij de Nationale ombudsman.

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.