Problemen met inloggen of gebruik van Mijn Belastingdienst?

Dat is vervelend. We helpen u graag met het oplossen ervan.

Check eerst op Belastingaangifte of daar een bericht staat dat er bij ons een technisch probleem is.

Of is er een ander probleem?

Dan kunt u 1 of meer van de volgende dingen doen:

  • Zorg dat uw computer en internetbrowser up-to-date zijn.
  • Verwijder het 'cachegeheugen' van uw computer.
    Open uw internetbrowser en druk hierna gelijktijdig op de toetsen 'Ctrl' en 'F5'.
  • Verwijder geheel of gedeeltelijk de browsegeschiedenis van uw internetbrowser.
    Denk hierbij bijvoorbeeld aan cookies en websitegegevens. Sluit hierna de browser af en start hem opnieuw. 
  • Stel uw internetbrowser zo in dat u anoniem kunt surfen.
    De diverse browsers gebruiken verschillende benamingen voor anoniem surfen. Bijvoorbeeld 'InPrivate-navigatie', 'incognitovenster' en 'priv√©venster'.
  • Probeer een andere internetbrowser.
    Gebruikt u nu bijvoorbeeld Microsoft Edge, probeer dan eens Google Chrome of Mozilla Firefox.
  • Schakel de 'pop-upblokkering' in uw browser uit.
    Dit voorkomt vaak problemen met het afdrukken van de aangifte.

Kunt u uw aangifte niet openen of verwijderen?

Dan hebt u waarschijnlijk niet zelf uw (gezamenlijke) aangifte als 1e geopend. Dat moet dan degene doen die dat wel heeft gedaan.

Gebruik internetbrowser

Gebruikt u een pc of laptop voor Mijn Belastingdienst? Dan kunt u het beste de laatste versie gebruiken van Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox of Apple Safari.

Gebruikt u een smartphone of een tablet? Dan kunt u het beste de laatste versie gebruiken van Mobile Safari (iOS), Mobile Chrome (iOS en Android) of Samsung Browser (Android).

Gebruikt u een andere browser of een verouderde versie? Dan kunnen wij niet garanderen dat Mijn Belastingdienst goed werkt.

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.