Problemen met inloggen of gebruik van Mijn Belastingdienst?

Dat is vervelend. We helpen u graag met het oplossen ervan.

Check eerst op Belastingaangifte 2018 of daar een bericht staat dat er bij ons een technisch probleem is.

Is er geen bericht? Kijk dan of de oplossing of het antwoord op uw vraag staat bij Hulp bij inloggen.

Kunt u uw aangifte niet openen of verwijderen?

Dan hebt u waarschijnlijk niet zelf uw (gezamenlijke) aangifte als 1e geopend. Dat moet dan degene doen die dat wel heeft gedaan.

Probleem nog niet verholpen of is er een ander probleem?

Dan kunt u 1 of meer van de volgende dingen doen:

  • Zorg dat uw computer en internetbrowser up-to-date zijn.
  • Verwijder het 'cachegeheugen' van uw computer.
    Open uw internetbrowser en druk hierna gelijktijdig op de toetsen 'Ctrl' en 'F5'.
  • Verwijder geheel of gedeeltelijk de browsegeschiedenis van uw internetbrowser.
    Denk hierbij bijvoorbeeld aan cookies en websitegegevens. Sluit hierna de browser af en start hem opnieuw. 
  • Stel uw internetbrowser zo in dat u anoniem kunt surfen.
    De diverse browsers gebruiken verschillende benamingen voor anoniem surfen. Bijvoorbeeld 'InPrivate-navigatie', 'incognitovenster' en 'privĂ©venster'.
  • Probeer een andere internetbrowser.
    Gebruikt u nu bijvoorbeeld Internet Explorer, probeer dan eens Chrome of Firefox.
  • Schakel de 'pop-upblokkering' in uw browser uit.
    Dit voorkomt vaak problemen met het afdrukken van de aangifte.

Internetbrowser

U kunt het beste een van de volgende browsers gebruiken.

Voor een computer (pc of laptop):

  • Chrome 39 (en hoger)
  • Firefox 31 (en hoger)
  • Internet Explorer 9 (en hoger)
  • Safari 6 (en hoger)

Wij hebben Mijn Belastingdienst getest in deze browsers. Gebruikt u een andere browser of een verouderde versie? Of gebruikt u een smartphone of een tablet? Dan kunnen wij niet garanderen dat Mijn Belastingdienst goed werkt.

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.