Periodieke overboeking voor betalingsregeling bijzonder uitstel corona nog niet mogelijk via ABN AMRO mobiel bankieren

gepubliceerd: 23-09-2022, 10:30

Maakt u als ondernemer gebruik van het bijzonder uitstel van betaling vanwege de coronacrisis? En wilt u uw opgebouwde belastingschuld afbetalen in termijnen? Als u klant bent van ABN AMRO, gebruik dan internetbankieren voor het instellen van een periodieke overboeking. Via mobiel bankieren kunt u nog geen betalingskenmerk vermelden, waardoor wij uw betaling niet goed kunnen verwerken.

Ondernemers met bijzonder uitstel betalen elke maand een vast bedrag aan ons, inclusief invorderingsrente. U kunt uw termijnbedragen elke maand zelf aan ons overmaken of uw bank met een periodieke overboeking opdracht geven om het bedrag maandelijks automatisch over te maken.

Bent u klant van ABN AMRO?

Maak dan gebruik van internetbankieren. U kunt bij ABN AMRO mobiel bankieren nog geen betalingskenmerk invullen bij het instellen van een periodieke overboeking. Dit betalingskenmerk is nodig om uw betaling goed te verwerken. ABN AMRO werkt aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

Voor wie?

Voor ondernemers met bijzonder uitstel van betaling vanwege de coronacrisis, die klant zijn van ABN AMRO en hun termijnbetaling voor de betalingsregeling willen voldoen met een periodieke overboeking via mobiel bankieren.

Wat doen we voor u?

Wat kunt u nog doen?

Maak gebruik van internetbankieren. Dan kunt u aan uw periodieke overboeking een betalingskenmerk toevoegen. Wilt u toch mobiel bankieren? Dan kunt u uw termijnbedrag maandelijks handmatig overmaken.

Update

Meer informatie

Meer verstoringen vindt u in het Verstoringenoverzicht

Javascript staat uit in deze internetbrowser. U moet Javascript activeren om onze internetsite te zien.